مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-28سياسي

آقازاده ها باید تحت نظر و رصد نهاد های مسئول باشند


آقازاده ها باید تحت رصد و مراقبت باشند البته نه طوری که مانع زندگی آنها شوند.

فقط باید توسط نهادهای ذیربط روی اینها مقداری بررسی شود تا اگر خدای ناکرده مواردی پیش آمد بطور خیلی محرمانه تذکر داده شود ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، آقازاده ، واژه ای است که از دیرباز در ایران رایج بوده و بردشات مثبتی را در ذهن مخاطب ایجاد می کرد اما چندسالی است که آقازاده ، بار معنایی منفی پیدا کرده و حتی برای اتهام و کنایه زدن به دیگران ، مورد استفاده قرار می گیرد.

علت چنین تحولی ، ورود گروهی از فرزندان مقامات و انقلابیون به حوزه روابط ناسالم اقتصادی است که ثروت های زیاد و گاه ، افسانه ای را نصیب آنان کرده است .

آقازاده ها از نفوذ و اعتبار پدران خویش هم در مرحله دستیابی به رانت ها و هم در گریز از مجازات های سنگین قانونی سوءاستفاده می کنند و برخی از آنان با راه انداختن زندگی لاکچری به سبک غربی و نمایش اموال و خوشگذرانی های عجیب و عریب خود در شبکه های اجتماعی ، روان جمعی و فردی ایرانیان اسیر تامین معیشت روزانه را زخمی می کنند.

دراین میان ، برخی معتقدند ، همه آقازاده ها آلوده نیستند و خطای آلوده هارا نباید به پای پدران شان و نظام نوشت اما حتی اینان نیز از گسترش تعداد و عمق فعالیت آقازادگان رانت خوار ، نگرانند و خطرات این پدیده برای حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقازاده ها باید تحت نظر و رصد نهاد های مسئول باشند

آقازاده ها باید تحت نظر و رصد نهاد های مسئول باشند