مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-28سياسي

ورود 272 پرونده تخلف آرد و نان به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ورود 272 فقره پرونده در بخش رسیدگی به تخلفات آرد و نان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، از زمانی که استفاده از کارتخوان در برخی از نانوایی ها راه اندازی شد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که نیازمند برطرف شدن است.

خراسان جنوبی یکی از استان هایی است که نان کارتی در آن راه اندازی شده ولی مردم از روند عملکرد برخی از نانوایی ها شکایت دارند و در این زمینه با حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مصاحبه داشتیم.

فارس: نظارت بر عملکرد نانوایی ها بر عهده کدام نهاد است؟ حسن پور: نخستین وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به کلیه تخلفات کالا و خدمات در دو بخش دولتی و غیردولتی به موجب قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی رسیدگی به جرایم و تخلفات بهداشتی دارویی و درمان و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز است.

نظارت بر نانوایی ها بر عهده جهاد کشاورزی است ما در تعزیرات چیزی به عنوان نظارت و بازرسی نداریم و وظیفه ما در تعزیرات به عنوان دستگاه شبه قضایی به عنوان آخرین زنجیره تنظیم بازار وظیفه ما رسیدگی به پرونده های متشکله و صدور حکم و اجرای احکام است و کار نظارت و بازرسی بر عهده دستگاه های متولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 272 پرونده تخلف آرد و نان به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

ورود 272 پرونده تخلف آرد و نان به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی