مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:572022-07-28اقتصادي

افزایش سرانه درمان بازنشستگان/ اختصاص یارانه رفاهی برای حداقل بگیران


سال گذشته سرانه درمان هر بازنشسته صندوق حدود 270 هزار تومان بود که در سال جاری این عدد با افزایش حدود 100 درصدی به 500 هزار تومان رسیده ضمن اینکه سرانه خدمات پرستاری 50 درصد و سرانه سمعک را نیز تا دو برابر افزایش دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی  در دیدار عمومی با بازنشستگان صندوق در سالن اجتماعات شرکت زغالسنگ البرز شرقی در شاهرود به موضوع درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان ما در سنی هستند که نیاز به حمایت های درمانی دارند و موضوع درمان دغدغه آنهاست به همین دلیل سرانه درمان آن دسته از بازنشستگان فولاد که صندوق متکفل آن است را حدود 100 درصد افزایش دادیم که در کشور و در مقایسه با سایر صندوق ها بی سابقه است.

وی افزود: سال گذشته سرانه درمان هر بازنشسته صندوق حدود 270 هزار تومان بود که در سال جاری این عدد با افزایش حدود 100 درصدی به 500 هزار تومان رسیده ضمن اینکه سرانه خدمات پرستاری 50 درصد و سرانه سمعک را نیز تا دو برابر افزایش دادیم.

عامریان با اشاره به نظارت و حساسیت ویژه صندوق درباره خدمات درمانی بازنشستگان در قرارداد با شرکت بیمه گر تصریح کرد: جهت رفاه حال بازنشستگان، فرانشیز درمان که یک موضوع مرسوم در همه بیمه های درمانی است را حذف کردیم و برای بیماران صعب العلاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه درمان بازنشستگان/ اختصاص یارانه رفاهی برای حداقل بگیران

افزایش سرانه درمان بازنشستگان/ اختصاص یارانه رفاهی برای حداقل بگیران