مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 15:572022-07-28بين الملل

آمریکا به دنبال مدرن سازی سامانه های اتمی است


رییس فرماندهی راهبردی آمریکا گفته است که ایالات متحده باید سامانه کنترل و فرماندهی اتمی خود را برای مقابله با تهدیدات جاسوسی کشورهای خارجی به روزرسانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس فرماندهی راهبردی ایالات متحده روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که واشنگتن باید به مدرن سازی سیستم کنترل و فرماندهی هسته ای خود برای جاسوسی احتمالی از تجهیزات شرکت خارجی که در برج های سلولی نزدیک میادین موشکی هسته ای این کشور نصب شده اند، ادامه دهد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، وی این اظهارات نظرات را در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز مطرح کرد که گفته بود اداره بازرگانی آمریکا در حال بررسی تهدید امنیتی شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی چینی هوآوی است زیرا این نگرانی مطرح است که تأسیسات هواوی می تواند اطلاعات حساس سایت ها را ضبط کرده و به پکن منتقل کند.

منابع به رویترز گفتند، تحقیقاتی که قبلاً گزارش نشده بود، اندکی پس از روی کار آمدن جو بایدن در اوایل سال گذشته توسط بازرگانی آغاز شد.

دریادار چارلز ریچارد فرمانده راهبردی آمریکا به خبرنگاران گفت: ما به خوبی از تهدیدات بالقوه ای برای کنترل و فرماندهی هسته ای خود آگاه هستیم.

چیز جدیدی نیست؟ درست است؟ جذابیت کنترل و فرماندهی هسته ای حریف شما چندین دهه است که توجه شما را به خود جلب می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال مدرن سازی سامانه های اتمی است

آمریکا به دنبال مدرن سازی سامانه های اتمی است