مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-28سياسي

رسانه باید خوش بینی و دیرباوری را بین مردم جا بیندازد


سردبیر استان های خبرگزاری فارس با بیان اینکه مطالبه گری، عدالت خواهی، حل مشکلات و امیدآفرینی چهار سیاست اصلی خبرگزاری فارس است، گفت: رسانه باید خوش بینی و دیرباوری را بین مردم جا بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد رحمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مطالبه گری، عدالت خواهی، حل مشکلات و امیدآفرینی چهار سیاست اصلی خبرگزاری فارس است، گفت: رسانه باید در حوزه سواد رسانه ای خوش بینی و دیرباوری را بین مردم جا بیندازد.

سردبیر استان های خبرگزاری فارس با بیان اینکه باید توجه کرد جنگ چهل ساله ما به کجا رسیده که امروز ولی امر ما جهاد تبیین را خط مقدم دانسته اند، افزود: جهاد در دو بخش مقابل دشمن و نسبت به دشمن تقسیم شده است که جهاد سخت و مقابله با دشمن را در دهه اول انقلاب تجربه کردیم و جهاد نسبت به دشمن نیز همان جهاد نرم است.

رحمانی با بیان اینکه جنگ نرم با جنگ سخت تنها یک تفاوت دارد، اظهار داشت: جنگ نرم تقابل اراده هاست و این اراده از انگیزه و باور تشکیل می شود که انگیزه نیز همان بینش و نگاه مخاطب و گرایشاتی است که رسانه برای مخاطب ایجاد می کند.

وی ادامه داد: دشمن تغییر گرایش ها را از 12 سال پیش هدف گرفته است و تهاجم فرهنگی را باب کرده تا علاوه بر تغییر گرایشات تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید خوش بینی و دیرباوری را بین مردم جا بیندازد

رسانه باید خوش بینی و دیرباوری را بین مردم جا بیندازد