مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-28سياسي

اقتصاد کشور امروز برمبنای مهارت و تولید برنامه ریزی شده است


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک با بیان اینکه اقتصاد کشور امروز برمبنای مهارت و تولید برنامه ریزی شده است، گفت: اگر بر محور اقتصاد مقاومتی و توانمندی داخلی سرمایه گذاری می کردیم امروز درگیر برنامه برجام نبودیم و مشکلات اقتصادی مردم را به برجام کره نمی زدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مهارت آموختگان آزاد فنی و حرفه ای قرچک در سالن شهید رحیمی، اظهار کرد: اقتصاد پایه محور پیشرفت کشور است، جامعه باید با مهارت های مختلف آشنا شود، کشور به علت عدم آشنایی و نداشتن مهارت در بعضی پست ها باعث شده تا کشور در بعضی از حوزه ها پیشرفت لازم را نداشته باشد.

وی گفت: جامعه اگر سر شار از مهارت باشد به اهداف والای خود خواهد رسید، سازمان فنی حرفه ای وظیفه سنگینی دارد، باید در همه حوزه ها اقدام به مهارت آموزی کند، حتی در حوزه فرهنگ و سیاست نیز باید آموزش های لازم را ارائه کند.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، افزود: بهینه سازی و تحول در هر زمینه ای بستگی به مهارت دارد، اگر آموزش های لازم ارائه شود بی شک جامعه به پویایی و پیشرفت می رسد، عمده مشکل کشور در حوزه بی مهارتی و کم تحرکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور امروز برمبنای مهارت و تولید برنامه ریزی شده است

اقتصاد کشور امروز برمبنای مهارت و تولید برنامه ریزی شده است