مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:372022-07-28سياسي

15 هزار کیلومتر راه فرعی نیاز فوری به ایمن سازی دارد


معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و تقل کشور گفت: 37 هزار کیلومتر راه فرعی در کشور وجود دارد که 15 هزار کیلومتر نیاز فوری به ایمن سازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خداداد مقبلی امروز در حاشیه سفر رییس جمهور به استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1400 برای ساماندهی راه های روستایی کشور پنج هزار میلیارد تومان از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب شد و از منابع دفتر محرومیت زدایی ریاست جمهوری نیز یک هزار و 700 میلیارد تومان به این بخش تخصیص داده شد که 630 طرح در کشور در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سال گذشته احداث یک هزار و 860 کیلومتر در حوزه راه های روستایی و 2 هزار و 182 کیلومتر روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی صورت گرفته است گفت: مطابق اعلام پلیس راه، حدود 11 هزار کیلومتر از حوادث در راه های فرعی و روستایی رخ می دهد که در این خصوص اقداماتی صورت گرفته است .

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور بیان کرد: 37 هزار کیلومتر راه فرعی در کشور وجود دارد که حدود 15 هزار کیلومتر از آن نیاز فوری به ایمن سازی دارد اما به دلیل کمبود اعتبار نمی توانیم به تعهدات خود عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار کیلومتر راه فرعی نیاز فوری به ایمن سازی دارد

15 هزار کیلومتر راه فرعی نیاز فوری به ایمن سازی دارد