مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-28اجتماعي

شدت سامانه مونسون در دشتستان/بارش ها تا دوشنبه ادامه دارد+فیلم


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر از فعالیت سامانه پرقدرت مونسون تا روز دوشنبه در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد.

- زهرا راستگو معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان بوشهر اظهار داشت: بارش باران از ظهر امروز به صورت نقطه ای در سواحل کنگان آغاز شد و بعد از ظهر امروز، توده های همرفتی از مرز فارس وارد شهرستان دشتستان شد و به تدریج در بخش هایی از شهرستان های دشتستان، تنگستان و دیر بارش های رگباری به وقوع پیوست.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر افزود: این بارش ها توسعه پیدا می کند و تا روز دوشنبه این سامانه به صورت تناوبی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ویژگی این نوع بارش ها رگباری، همراه با تندباد و رعد برق و در مدت زمان کوتاهی رخ میدهد.

راستگو گفت: در این مدت در سطح استان بخصوص نواحی جنوبی و نوار شرقی و مرتفع استان، طی ساعاتی وقوع ناپایداری های موقت جوی بصورت رعدوبرق، رگبار باران، در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ، وزش تندباد لحظه ای و ایجاد گردوخاک پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر خاطر نشان کرد: طی این مدت به سبب وزش بادهای جنوبی و گاهی تندبادهای لحظه ای در برخی از ساعات خلیج فارس مواج خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت سامانه مونسون در دشتستان/بارش ها تا دوشنبه ادامه دارد+فیلم

شدت سامانه مونسون در دشتستان/بارش ها تا دوشنبه ادامه دارد+فیلم