مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-28سياسي

تامین برق پایدار طی ماه های گذشته اقدامی جهادی بود


وزیر نیرو تامین برق پایدار طی ماه های گذشته را اقدامی جهادی دانست و گفت: امسال کارکنان صنعت برق کشور به منظور تامین برق پایدار و رضایتمندی مردم بسیار تلاش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر محرابیان که امروز همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان و شهرستان فامنین سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی امین سفر استانی رییس جمهور به استان ها این بار در خدمت مردم شریف و عزیز استان همدان بودیم و بنده به عنوان خدمتگزار با حضور در شهرستان های کبودراهنگ و فامنین از برخی پروژه ها بازدید داشتم.

وی با اشاره به برنامه دیدارهای مردمی صورت گرفته در حاشیه این سفر عنوان کرد: در دیدارهای مردمی و چهره به چهره صورت گرفته برخی مردم به نمایندگی از مردم منطقه، نظرات، مشکلات، انتظارات و مطالبات خود را بیان کردند که اقدامات لازم به منظور رفع آنها در نظر گرفته شد.

وزیر نیرو به بازدیدهای صورت گرفته از آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام صنعت آب و برق و مهم ترین پروژه های اجرایی در شهرستان فامنین اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان پروژه های خوبی در دست اقدام است که امیدواریم هرچه زودتر در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم به مرحله بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق پایدار طی ماه های گذشته اقدامی جهادی بود

تامین برق پایدار طی ماه های گذشته اقدامی جهادی بود