مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-28بين الملل

اتریش: تحریم گاز روسیه غیرممکن است/ مجارستان: اوکراین نمی تواند روسیه را شکست دهد


صدر اعظم اتریش تحریم گاز روسیه را غیرممکن دانست و نخست وزیر مجارستان نیز اعلام کرد اوکراین نمی تواند در جنگ با روسیه پیروز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کارل نهامر صدراعظم اتریش روز پنجشنبه گفت، تحریم گاز روسیه بابت جنگ در اوکراین امری غیرممکن است.

به نوشته خبرگزاری تاس ، نهامر در نشست خبری با ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان گفت: موضع اتریش این است که تعریف یک بسته تحریمی علیه صادرات گاز روسیه غیر ممکن است .

صدر اعظم اتریش افزود: نه فقط به این دلیل که اتریش که گاز روسیه وابسته است، بلکه صنعت آلمان نیز به آن وابسته است و اگر صادرات گاز روسیه از بین برود، اتریش نیز دچاز سقوط خواهد شد و با بیکاری گسترده مواجه می شویم .

او همچنین گفت، وضعیت فعلی اوکراین نشانگر این است که تحریم ها به قدر کفایت اثر سریعی ندارند و دلیلش این است که ارتش روسیه و فدراسیون روسیه به خاطر بزرگی و توانایی هایی که همچنان دارد، انعطاف پذیر است .

نهامر با این حال گفت، تحریم های هوشمند از جمله ایجاد محدودیت برای اقلام الکترونیکی اثرگذاری خود را در دراز مدت نشان خواهند داد.

وی با گلایه از اقدامات ناکافی سران اتحادیه اروپا درباره بحران انرژی گفت: بیانیه های متعددی از سوی کمیسیون اروپا منتشر می شود ولی اقدامات بسیار اندکی انجام می شوند و نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریش: تحریم گاز روسیه غیرممکن است/ مجارستان: اوکراین نمی تواند روسیه را شکست دهد

اتریش: تحریم گاز روسیه غیرممکن است/ مجارستان: اوکراین نمی تواند روسیه را شکست دهد