مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-28سياسي

ائمه جماعات از ظرفیت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره مند شوند


مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به دستاوردهای سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز گفت: این نمایشگاه محتوای خود را در قالب هنر ارائه داده که امامان محله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه محدود نیست، اظهار کرد: امامان محله، روحانیون و طلاب می توانند با حضور در این نمایشگاه از ظرفیت های مطلوب آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه محتوای خود را در قالب هنر ارائه داده است، عنوان کرد: همچنین حضور راوی در بخش های مختلف این نمایشگاه، بر تاثیر گذاری آن افزوده است.

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه محتواهای جدید در این نمایشگاه ساماندهی شده است، مطرح کرد: به نوعی می توان گفت در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با یک موجود زنده مواجه هستیم که روز به روز درحال پیشرفت و ارتقا است.

وی با بیان اینکه بنیاد هدایت همزمان برنامه های بزرگی را در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: در کنار تمام این برنامه ها، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری بالای خود نیز افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جماعات از ظرفیت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره مند شوند

ائمه جماعات از ظرفیت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره مند شوند