مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 19:072022-07-28اقتصادي

خسارت سیل به 11 روستای داراب فارس


دستگاههای اجرایی در حال بررسی میزان خسارت وارده هستند و تلاش می شود هر چه سریعتر برآورد شده تا به سازمان برنامه و بودجه اعلام شود.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در پی بارندگی های سه روز گذشته در شهرستان داراب، سیل به یازده روستای این شهرستان خسارت وارد کرده و سبب تخلیه چهار روستا شده است.

محمود رضایی کوچی پنجشنبه در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا افزود: با حضور دستگاههای چون آب؛ برق؛ گاز؛ بنیاد مسکن؛ راهداری؛ جهاد کشاورزی و منابع طبیعی جلسه مدیریت بحران در فرمانداری ویژه داراب برگزار شد و مقرر شد تا امشب تمامی خدمات آب؛ برق و گاز در روستاهای زین آباد و رمبه وصل شده تا مردم با خیال راحت به خانه های خود برگردند.

وی در خصوص جابجایی روستای کوه سفید نیز گفت: با اقدامات فوری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار جابجایی این روستا باید هر چه سریعتر انجام گرفته تا اهالی با استرس و ترس در این روستا زندگی نکنند.

معاون عمرانی استاندار فارس در خصوص شرایط بحرانی روان آبها؛ آبهای سطحی و آبگیری مناطق جنوبی شهر داراب نیز گفت: شهرداری باید کار مطالعات این پروژه مهم را هر چه سریعتر انجام داده و ما نیز به وزارت کشور ارسال می کینم تا طرح جامع آبهای سطحی و مدیریت این شهر اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به 11 روستای داراب فارس

خسارت سیل به 11 روستای داراب فارس