مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 19:222022-07-28سياسي

رییسی: علت رشد صنایع نظامی و عدم رشد در خودروسازی به «انگیزه ها» برمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله ابراهیم رییسی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: امیدواریم برای برون رفت از مسائل و مشکلات استان همدان در جلسه امروز تصمیمات خوب و امیدبخشی برای مردم بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در استان شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی تلاش های زیادی شده که قابل تقدیر است گفت: آنچه باید برای استان رخ دهد متفاوت است و باید شرایط و وضعیت را بسنجیم.

رییس جمهور با بیان اینکه می طلبد برای خدمت به مردم حرکت جهادی و جهشی داشته باشیم بیان کرد: در نظام اسلامی ابتدا در مقابل خداوند پاسخگو هستیم و بعد در محضر شهدا که باید نسبت به خون آنها ادای دین شود.

وی با بیان اینکه باید برای ادای حق تلاش کنیم تأکید کرد: پاسخگویی به مردم و ارباب رجوع باید مد نظر تمام مسوولان باشد.

رییسی با اشاره به اینکه خداوند به ما عنایت کرده تا خدمت کنیم و مسئولیت پذیری باید مدنظر باشد و کارها انجام گیرد افزود: 8 هزار شهید استان همدان مسئولیت جدی برای مدیران ایجاد می کند که شرایط را آنچنان بایسته است برای استان رقم زد.

وی با بیان اینکه وظیفه همگان است که در نظام اسلامی به موضوع مهم عدالت توجه داشته باشند گفت: اگر عدالت نباشد مردم طعم شیرین خدمت را نخواهند چشید، باید قانون عادلانه اجرا شود و داوری و قضاوت نیز عادلانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: علت رشد صنایع نظامی و عدم رشد در خودروسازی به «انگیزه ها» برمی گردد

رییسی: علت رشد صنایع نظامی و عدم رشد در خودروسازی به «انگیزه ها» برمی گردد