مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 20:072022-07-28اجتماعي

امدادگران هلال احمر در حال تخلیه آب منازل سیل زده یزد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از شب گذشته نیروهای امدادگر هلال احمر به مناطق مختلف استان اعزام شده اند و بیشترین عملیات آنها مربوط به تخلیه آب از منازل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر استان، دکتر محسن حرازی زاده  اظهار کرد: از شب گذشته کار امدادرسانی نیروهای هلال احمر در شهرستانهای ابرکوه و خاتم آغاز شده و در ابرکوه هشت تیم چهار نفره با حضور در روستاهای شهرسب، فیض آباد و شمس آباد، ضمن امدادرسانی به سیل زدگان، اقدام به تخلیه آب از منازل مردم کردند.

وی افزود: در شهرستان خاتم نیز فرد گمشده به دلیل بارش شدید باران در منطقه، با تلاش و جستجوی امدادگران هلال احمر پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در احمد آباد خاتم نیز شب گذشته 6 منزل تا ساعت 4:30 بامداد توسط نیروهای هلال احمر از سیلاب تخلیه شدند و به خانواده ای که از سیل آسیب شدید دیده بود، اسکان دادند.

دکتر حرازی زاده یزدی تصریح کرد: با آغاز بارندگی های امروز، 9 تیم 4 نفره از امدادگران هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند که بیشتر این نیروها در مناطق زردین، نصرآباد و علی آباد در شهرستان تفت مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگران هلال احمر در حال تخلیه آب منازل سیل زده یزد

امدادگران هلال احمر در حال تخلیه آب منازل سیل زده یزد