مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 20:322022-07-28اجتماعي

اعزام پنج گروه امدادی هلال احمر به روستای بارده


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مشکل اصلی استان جنوب روستای بارده است که برخی از منازل آن دچار مشکل شدند و 5 اکیپ امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی امشب در برنامه رادیویی پیام استان با بیان اینکه از زمانی که هشدارها اعلام شد همه نیروهای جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش کامل درآمدند، گفت: در حاضر 510 نیروی داوطلب و 63 دستگاه آمبولانس آماده خدمت رسانی در مناطق مختلف هستند و تیم های جستجو با تجهیزات کامل در پایگاه های امدادرسانی مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی که گرفتار سیل و یا آبگرفتگی می شوند حتی اگر تلفن همراهشان امکان آنتن دهی نداشته باشد می توانند با شماره تلفن 112 تماس بگیرند و همکاران به صورت 24 ساعته جوابگوی مردم هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان های بن، بروجن، کیار و شهرکرد درگیر آبگرفتگی شدند، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی استان جنوب روستای بارده است که برخی از منازل آن دچار مشکل شدند البته پنج اکیپ امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

کیانی افزود: اقلام مورد نیاز به این روستا اعزام شده و مساجد، حسینیه و ورزشگاه به منظور اسکان آسیب دیدگان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام پنج گروه امدادی هلال احمر به روستای بارده

اعزام پنج گروه امدادی هلال احمر به روستای بارده