مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 21:022022-07-28اقتصادي

آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی در اردبیل افتتاح شد


با حضور استاندار اردبیل، آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی و مراکز نوآوری گیاهان دارویی و صنعت زنبور عسل در پارک علم وفناوری استان اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی، عصر امروز آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی و مراکز نوآوری گیاهان دارویی و صنعت زنبور عسل در پارک علم وفناوری استان اردبیل افتتاح شد.

استاندار اردبیل در آیین افتتاح این آزمایشگاه و مراکز نوآوری اظهار کرد: یکی از زیرساخت های بسیار مفید برای توسعه صنایع دارویی و مواد غذایی بحث استانداردها است.

وی افزود: یکی از ضرورت های اساسی توسعه صنایع دارویی و مواد غذایی ایجاد آزمایشگاه ها است که فناوران مراکز رشد، پارک علم وفناوری و همچنین تولیدکنندگانی که نیازمند خدمات هستند می توانند با وابستگی کمتر و با سرعت بیشتر از این خدمات بهره مند شوند.

مراکز نوآوری در تبدیل ظرفیت های استان اردبیل به ثروت موثر هستند عاملی بیان کرد: مراکز نوآوری که در این پارک ایجاد شده است، قطعا می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود در استان اردبیل را تبدیل به ثروت کرده و عقب ماندگی استان را رفع کند.

استاندار اردبیل گفت: این حرکت قطعا در آینده استان اردبیل می تواند حوزه تولید را توسعه دهد و ما تلاش می کنیم تا زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی در اردبیل افتتاح شد

آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی در اردبیل افتتاح شد