مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 21:022022-07-28اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت گلخانه ها


معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت گلخانه ها و 85 میلیارد برای توسعه گیاهان دارویی در سفر رییس جمهور به همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز در جریان سفر رییس جمهور به استان همدان به عنوان نماینده هیات دولت از باغات گردوی که طرح سرشاخه کاری در آن های اجرا شده بود و گلخانه ها با همراهی معاونین فرماندار تویسرکان و برخی مسوولان استانی بازدید کرد.

 محمد مهدی برومندی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، همدان را از استان های بسیار مهم در خط تولید و امنیت غذایی کشور دانست و اظهار کرد: سالانه 4 میلیون و 800 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان همدان تولید می شود که 800 هزار تن از این تولیدات محصولات باغبانی است و اغلب این محصولات در سبد صادراتی کشور قرار دارد.

وی تویسرکان را به عنوان یکی از شهرهای مهم باغبانی استان همدان با حدود 10 هزار هکتار باغ با تولید سالانه حدود 60 هزار تن انواع محصولات باغبانی به ویژه گردو معرفی کرد و گفت: شهرستان تویسرکان پایتخت گردوی کشور است.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تولید با کیفیت گردو در تویسرکان و تامین نهال گواهی شده گردو بسیاری از نقاط کشور از تویسرکان را حائز اهمیت دانست و ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت گلخانه ها

اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت گلخانه ها