مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 23:172022-07-28اقتصادي

ادامه روزهای پُررونق تولید گوشت سفید در مازندران


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تعداد جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در چهار ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته در مازندران، افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران، اظهار کرد: 30 درصد تولید جوجه یک روزه و 11 درصد گوشت مرغ مورد نیاز کشور در این استان تولید و با وجود مرکز پشتیبانی لاین بابل کنار، مازندران تنها استانی است که زنجیره کامل صنعت طیور را در کشور و منطقه خاورمیانه در اختیار دارد.

وی افزود: مازندران با داشتن همه زمینه های فعال این صنعت از جمله تنها مرکز لاین ایران و خاورمیانه، 6 واحد مرغ اجداد، 205 واحد مرغ مادر گوشتی، 2 هزار و 200 واحد مرغ گوشتی، 29 واحد مرغ تخمگذار، 39 واحد کارخانه جوجه کشی، 44 کارخانه فعال تولید خوراک و 18 کشتارگاه صنعتی طیور، یکی از استان های مهم و تاثیرگذار و قطب صنعت طیور کشور محسوب می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران، کارخانجات جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ مادر و تولید جوجه یک روزه را یکی از حلقه های اصلی صنعت طیور در استان دانست و گفت: 4 ماه نخست امسال، 193 میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی با کیفیت مطلوب در جوجه کشی های استان تولید و در کشور توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روزهای پُررونق تولید گوشت سفید در مازندران

ادامه روزهای پُررونق تولید گوشت سفید در مازندران