مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 07:022022-07-29سياسي

وقتی خون صهیونیست ها رنگین تر از بومیان کانادایی است


دهها میلیون نفر که بومیان کانادایی نیز جزو آن ها محسوب می شوند، قربانی ماشین کشتار تمدن غربی در طول تاریخ شده اند، اما گویا قرار است پرونده این نسل کشی فرهنگی با یک عذرخواهی ساده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در دوم مرداد عازم کانادا شد تا از بومیان این کشور بابت جنایت هولناک کلیسا و دولت کانادا علیه جامعه بومیان کانادایی عذرخواهی و طلب بخشش کند.

پاپ در ابتدا وارد شهر ادمونتون شد، او روز دوشنبه از محل سابق مدرسه مسکونی هندی ارمین اسکین در ماسک واسیک، در استان غربی آلبرتا دیدن کرد و گفت که به کانادا سفر کرده ام تا شخصا غم و اندوه خود را به شما بگویم و از خداوند طلب بخشش کنم.

او روز چهارشنبه نیز به شهر کِبِک و محل اسکان اقوام بومی ایکالویت رفته و با بازماندگان قربانیان مدارس شبانه روزی مسیحی دیدار کرد و به آن ها گفت که کلیسا از کارنامه سیاه خود در این فقره بسیار متأسف است.

  تقریبا یک سال از اولین کشف بزرگ یک گور دسته جمعی کودکان بومی در کانادا می گذرد، اولین بار در 29 می 2021 (هشت خرداد 1400) اجساد دست کم 215 کودک بومی که برخی از آن ها حدود سه سال سن داشتند، در محوطه یک مدرسه شبانه روزی سابق در استان بریتیش کلمبیا کشف شد و جهان را در شوک فرو برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خون صهیونیست ها رنگین تر از بومیان کانادایی است

وقتی خون صهیونیست ها رنگین تر از بومیان کانادایی است