مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-29ورزشي

شهر آماده مراسم محرم است/ حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) در زنجان


مهدی کریمی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مدیریت شهری برنامه های گسترده و ویژه ای برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی تدارک دیده است و در تلاش هستیم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) مهیا شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) از سمت امیرکبیر به سبزه میدان گفت: این برنامه روز دوم ماه محرم اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اجرای ویژه برنامه محرم در چند پارک شهر قبل از اذان مغرب خبر داد و گفت: بعد از اذان نیز گروه نغمه های عاشورایی اجرای سرود خواهند داشت.

کریمی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از پیر غلامان حسینی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در سینما روباز گاوازنگ هم ویژه برنامه عزاداری برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه به منظور فضاسازی شهر یک تعداد از اشعار نوستالژیک مربوط به ماه محرم از طریق اکران بنر نمایش داده می شود، افزود: این اشعار به صورت دیجیتالی اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آماده مراسم محرم است/ حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) در زنجان

شهر آماده مراسم محرم است/ حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) در زنجان