مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-29اقتصادي

فارس/ خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی و جاده های داراب


به رغم اینکه در یک مقطع زمانی کوتاه شاهد بیش از 52 میلی متر بارش در شهرستان های داراب و زرین دشت بودیم که این مهم باعث روانه های سیلاب شده بود اما این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در این دو شهرستان نداشت.

- به رغم اینکه در یک مقطع زمانی کوتاه شاهد بیش از 52 میلی متر بارش در شهرستان های داراب و زرین دشت بودیم که این مهم باعث روانه های سیلاب شده بود اما این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در این دو شهرستان نداشت.

نماینده داراب و زرین دشت در استان فارس با بیان اینکه سیل و بارش های روز گذشته تاکنون باعث شده در شهرستان داراب حدود 200 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و زیر ساخت های روستاها و جاده ها وارد شود، گفت: متاسفانه این حادثه باعث تلفات دام هم در شهرستان داراب شد.

محمد جواد عسکری در گفت و گو با ایلنا افزود: به رغم اینکه در یک مقطع زمانی کوتاه شاهد بیش از 52 میلی متر بارش در شهرستان های داراب و زرین دشت بودیم که این مهم باعث روانه های سیلاب شده بود اما این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در این دو شهرستان نداشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از قبل توسط مسئولان اعلام شده بود و برای همین توانستیم تمامی تمهیدات لازم را در شهرستان های داراب و زرین دشت پیش بینی کنیم، گفت: از همین رو با حضور تمام دستگاه های شهرستان جلسات متعدد را برگزار و کارها را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس/ خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی و جاده های داراب

فارس/ خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی و جاده های داراب