مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-29حوادث

3 جسد دیگر در رودخانه کن کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد جدید در ارتفاعات پایین رودخانه کن خبر داد و گفت: - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد جدید در ارتفاعات پایین رودخانه کن خبر داد و گفت: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد جدید در ارتفاعات پایین رودخانه کن خبر داد و گفت: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است، ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می شود.

وی گفت: در ساعات اولیه صبح امروز آتش نشانان در عملیات جستجو سه جسد شامل 2 مرد و یک نوجوان را در ارتفاعات پایین رودخانه کن کشف کردند.

وی افزود: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است، ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات جستجوی آتش نشانان در منطقه کن همچنان ادامه دارد و به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده پیکر افراد یا بقایای آن به هیچ عنوان به آن ها دست نزنند و مراتب را به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی یا ناجا اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 جسد دیگر در رودخانه کن کشف شد

3 جسد دیگر در رودخانه کن کشف شد