مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:372022-07-29سياسي

ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه های فرهنگی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه های فرهنگی، بر ضرورت رفع معضلات مالی و حقوقی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به بررسی عملکرد ردیف های اعتباری و بودجه ای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی اختصاص داشت نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته جلساتی را با مدیران قبلی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی داشتیم و در آن جلسات مشخص شد که این شرکت با مشکلات عدیده ای رو به روست که مهمترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

  وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با نگاهی کاملا فرهنگی شکل گرفت، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهر تهران، طراحی معماری اسلامی و ایرانی بویژه در پروژه های فرهنگی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به این منظور ایجاد شد که در پروژه های فرهنگی و اجتماعی نگاه معماری اسلامی و ایرانی محقق شود اما متاسفانه به دلیل موضوعات و چالش های متعدد از سال های گذشته تا کنون نتوانسته به ماموریت خود به خوبی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه های فرهنگی

ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه های فرهنگی