بازارپردازی لباس شخصیت ایرانی صورت گرفتبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه ایران ویژند نخستین دوره به نمایش گذاشتن ویژند های ایرانی مد و لباس ذیل یازدهمین نمایشگاه بین المللی فجر بود که امسال توانست توانایی و ظرفیت های استانی در زمینه پوشاک را برای هم وطنان روایت کند. - غرفه هماورد بازارپردازی تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند، نمایشگاه مد و لباس و برند های ایرانی حضوری فعال داشت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه ایران ویژند نخستین دوره به نمایش گذاشتن ویژند های ایرانی مد و لباس ذیل یازدهمین نمایشگاه بین المللی فجر بود که امسال توانست توانایی و ظرفیت های استانی در زمینه پوشاک را برای هم وطنان روایت کند. این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران سالن میلاد برگزار شد شاهد حضور فعال طراحان و تولیدکنندگان لباس در غرفه ها و جمع بازدیدکنندگان بود. طراحان و تولیدکنندگانی که در این سال ها مسائل و مشکلات زیادی در عرضه محصولات خود به بازار داشتند و حال آمده بودند که از تجربیات دیگران برای بهبود تولیدات بهره بجویند و راهکار هایی برای بهبود وضعیت خود پیدا کنند. این میان، غرفه هماورد بازارپردازی تهران حضوری متفاوت داشت. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |