مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-29سياسي

خدمات رسانی 250 جهادگر در منطقه سیل زده جنت شهر داراب


در پی وقوع سیل اخیر 250 جهادگر در قالب 40 گروه جهادی در منطقه تلاش کردند تا خدمات گوناگونی را به سیل زدگان و آسیب دیدگان ارائه کنند.

-  مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی وقوع سیل اخیر 250 جهادگر در قالب 40 گروه جهادی در منطقه تلاش کردند تا خدمات گوناگونی را به سیل زدگان و آسیب دیدگان ارائه کنند.

رهبر افزود: با توجه به پیش بینی هایی که صورت گرفته بود و هشدارهای متعددی که از طرف مدیریت بحران اعلام شده بود گروه های جهادی در آماده باش بودند تا در صورت وقوع سیل اقدام به خدمات رسانی کند.

 وی افزود: متاسفانه شرایط خاص آب و هوایی باعث شد تا شاهد طغیان رودخانه ها باشیم و به ویژه در بخش جنت شهر و روستای زین آباد شاهد خسارت های زیادی بودیم لذا گروههای جهادی نیز در کنار گروه های امدادی و نهادهای مرتبط از همان دقایق و ساعت اول تلاش کردند تا در این مناطق اقدام به کمک رسانی کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان داراب اظهار داشت: متاسفانه این سیل خسارات زیادی به زیرساخت های منطقه از جمله پل ها، خیابان ها و معابر وارد کرد و طبق برآورد هایی که انجام شده به نظر می رسد تجهیزات آب و برق و گاز منطقه نیز حدود 60 درصد دچار آسیب دیدگی شده باشد و گزارش ها حاکی از آن است که به 400 هکتار از مزارع و باغ های من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 250 جهادگر در منطقه سیل زده جنت شهر داراب

خدمات رسانی 250 جهادگر در منطقه سیل زده جنت شهر داراب