مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 12:022022-07-29حوادث

مراجعه خانواده متوفیان سیل استان تهران به پزشکی قانونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی فروزش گفت: خانواده های فوتی های حادثه سیل در استان تهران منطقه امامزاده داوود (ع) و بخش بومهن و رودهن برای تعیین و شناسایی هویت پیکر های عزیزانشان و در صورت لزوم اخذ نمونه DNA به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی .

- مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، از خانواده فوتی های حادثه سیل استان تهران خواست جهت شناسایی و تعیین هویت پیکر های عزیزانشان، به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی فروزش گفت: خانواده های فوتی های حادثه سیل در استان تهران منطقه امامزاده داوود (ع) و بخش بومهن و رودهن برای تعیین و شناسایی هویت پیکر های عزیزانشان و در صورت لزوم اخذ نمونه DNA به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک 500 متر بعد از درب شرقی بهشت زهرا روبروی مخابرات مراجعه کنند.

وی با عنوان این مطلب که مرکز پزشکی قانونی استان تهران پذیرای بستگان حادثه دیدگان خواهد بود، افزود: در صورت عدم شناسایی با معاینه ظاهری و انگشت نگاری، اخذ نمونه DNA با حضور بستگان مورد نیاز جهت شناسایی اجساد مجهول الهویه بر حسب نزدیکی قرابت به ترتیب اولویت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه خانواده متوفیان سیل استان تهران به پزشکی قانونی

مراجعه خانواده متوفیان سیل استان تهران به پزشکی قانونی