مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 12:372022-07-29اقتصادي

اجرای طرح بازآفرینی شهری در الیگودرز/ جزییات طرح اعلام شد


طرح های بازآفرینی شهری هم از نظر اجتماعی و هم از نظر مدیریتی موضوع قابل بحثی اســت، از این رو اجرای طرح های بازآفرینی در برخی محلات الیگودرز هم در دستور کار قرار گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، طرح های بازآفرینی شهری هم از نظر اجتماعی و هم از نظر مدیریتی موضوع قابل بحثی اســت، از این رو اجرای طرح های بازآفرینی در برخی محلات الیگودرز هم در دستور کار قرار گرفته، اتفاقی که بدون شک به پویایی شهر کمک خواهد کرد.

بافت های فرسوده و تاریخی شهرها به دلیل بافت سنتی، فرسودگی واحدهای مسکونی، عدم سهولت دسترسی، ضعف زیرساخت ها منشأ بسیاری از مشکلات شهری از جمله مسائل اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هستند، بنابراین اجرای طرح های بازآفرینی در رفع این مشکلات موثر است .

به منظور اطلاع از آخرین وضعیت طرح بازآفرینی برخی محلات الیگودرز با نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه های بازآفرینی شهری الیگودرز و رییس شورای شهر الیگودرز گفت وگویی داشته ایم که در ادامه می خوانید.

اجرای طرح بازآفرینی شهری الیگودرز  نماینده مشاور و نظارت عالیه پروژه های بازآفرینی شهری با اشاره به طرح بازآفرینی شهری الیگودرز، عنوان کرد: پروژه آسفالت معابر پشت کمربندی الیگودرز تحت کارفرمایی شهرداری و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه سال 99 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازآفرینی شهری در الیگودرز/ جزییات طرح اعلام شد

اجرای طرح بازآفرینی شهری در الیگودرز/ جزییات طرح اعلام شد