مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-29اجتماعي

سوء قصد به روحانی جوان در کرج


بعد از این اتفاق با توجه به اینکه بسیجیان و خادمان شهدای حاضر در این مجلس حضور داشتند، تلاش می کنند و در تعقیب و گریز فرد ضارب را دستگیر می کنند و در تماس با پلیس او را تحویل نیروی انتظامی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: غروب روز گذشته در مراسم پنجشنبه های شهدایی که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در حال برگزاری بود، روحانی جوان سخنران و قاری زیارت عاشورای این مراسم توسط فردی مورد سوء قصد جانی قرار گرفت.

علی علی اکبری روز جمعه افزود: مراسم پنجشنبه های شهدایی هر هفته در بقاع متبرکه به خصوص بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) حصارک کرج با حضور خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هماهنگی هیئات مذهبی، مرکز افق امامزاده و بنیاد شهید برگزار می شود، اظهار داشت: در حین برگزاری مراسم شخصی که پیش از این هم اقدام به قطع کردن سیم های شبکه صوتی مراسم کرده و در پی جلب توجه بود، با برنامه ریزی قبلی طلبه جوان این مراسم را به نام سید مجتبی حسینی مورد ضرب و جرح قرار داد.

علی اکبری در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا گفت: فرد ضارب در حین قرائت زیارت عاشورا در یک لحظه موفق به نشستن در کنار این روحانی جوان می شود و در همین هنگام چند ضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء قصد به روحانی جوان در کرج

سوء قصد به روحانی جوان در کرج