مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:122022-07-29حوادث

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل به منازل مسکونی روستاهای اردستان


براثر سیل روز گذشته حدودا 200 میلیارد ریال به منازل مسکونی روستایی اردستان خسارت وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، ابوالفضل مختارزاده دبیر مدیریت بحران اردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته با ورود سامانه مونسونی به شهرستان اردستان اولین روستای تحت تأثیر روستای نهوج بود که در اثر وقوع سیل 60 واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شد.

وی افزود: شدت حادثه نهوج زیاد بود که در 40 واحد مسکونی فراوان بود دراین بین 12 واحد مسکونی نیز دچار تخریب جزیی و کلی شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان تصریح کرد: از ساعت 13 روز پنجشنبه تیم های امدادی و ارزیاب حادثه ازجمله راهداری، برق، هلال احمر، نیروی انتظامی، جهاد، بنیاد مسکن، آب منطقه ای، شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج و .

به محل اعزام  و عملیات امداد از همان ساعت اولیه آغاز شد.

مختار زاده گفت: هم زمان با توجه به احتمال رخداد سیل در سایر نقاط شهرستان جلسه اضطراری مدیریت بحران رأس ساعت 18 در محل فرمانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد و جوانب مختلف حادثه و احتمالات در پیش روی، موردبررسی قرار گرفت، در ادامه فرماندار و سایر اعضای ستاد به صورت میدانی از روستای نهوج بازدید به عمل آوردند و با توجه به نگرانی اهالی روستا تا ساعت 2 بامداد روز جمعه در روستا مستقر و جلسه مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل به منازل مسکونی روستاهای اردستان

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل به منازل مسکونی روستاهای اردستان