مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:372022-07-29اقتصادي

ایران ایر: ابطال پرواز ایلام-تهران درراستای حفظ ایمنی پرواز بود


سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامناسب جوی مسیر و در راستای حفظ ایمنی پرواز، انجام نشد و به دلیل تغییر نکردن شرایط جوی، - حسام قربانعلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره تاخیر سه ساعته و سپس ابطال پرواز ایلام - تهران متعلق به این شرکت هواپیمایی توضیح داد: بروز این اتفاق به دلیل شرایط نامناسب جوی در طول مسیر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه شرایط جوی را در ساعات آینده در طول مسیر رصد می کنیم، بخش عملیات در راستای حفظ ایمنی پرواز و با توجه به شرایط جوی نامناسب طول مسیر، انجام این پرواز را تایید نکرد.

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر تاخیری هم اعمال شد بابت آن بود که منتظر بودیم اخبار هواشناسی جدید تغییری در شرایط جوی مسیر به ما اعلام کند که این تغییر رخ نداده بود و بنابراین مجبور به ابطال پرواز به دلیل شرایط نامناسب جوی شدیم.

قربانعلی اضافه کرد: قطعا وقتی در طول مسیر شرایط برای ایمنی پرواز مساعد نیست، موضوع اختصاص هواپیمای جایگزین هم نمی تواند مطرح شود.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز تأکید کرد: همه وجهی که بابت بلیت این پرواز از سوی مسافران پرداخت شده است، به آنها عودت داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ایر: ابطال پرواز ایلام-تهران درراستای حفظ ایمنی پرواز بود

ایران ایر: ابطال پرواز ایلام-تهران درراستای حفظ ایمنی پرواز بود