مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:422022-07-29اقتصادي

آذربایجان غربی/ سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شد


احصای علل و مشکلات موجود در این زمینه با مدیریت فرمانداری ارومیه ضروری بوده و بازرسان قرار گاه امنیت غذایی، اعم از جهاد کشاورزی، بانک سپه و غله نیز لازم است در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: سهمیه نانوایی های متخلف در استان قطع و به همان میزان بر سهمیه سایر نانوایی های واقع در آن محدوده افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جواد کرمی روز جمعه در کارگروه گندم، آرد و نان آذربایجان غربی با بیان اینکه طبق امار و اطلاعات احصا شده 58 نانوایی در سطح شهرستان ارومیه در یک ماه گذشته کمتر از 30 تراکنش توسط کارتخوان هوشمند نصب شده در نانوایی داشتند که این موارد باید به صورت جدی بررسی و نتایج و علل در 24 ساعت آینده اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: سهمیه نانوایی های متخلف در استان قطع و به همان میزان بر سهمیه سایر نانوایی های واقع در آن محدوده افزوده می شود.

وی با اشاره به نصب بیش از یکهزار و 200 کارتخوان در نانوایی های ارومیه گفت: احصای علل و مشکلات موجود در این زمینه با مدیریت فرمانداری ارومیه ضروری بوده و بازرسان قرار گاه امنیت غذایی، اعم از جهاد کشاورزی، بانک سپه و غله نیز لازم است در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی/ سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شد

آذربایجان غربی/ سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شد