مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-29سياسي

اعلام آمادگی مردم شهرقدس برای کمک به سیل زدگان


امام جمعه شهرقدس با اشاره به مطالبه گری موفق و فعال نماز جمعه به عنوان صدای مردم، گفت : آمادگی کمک کردن به سیل زدگان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، در آستانه فرارسیدن ماه محرم به اهمیت فلسفه قیام سیدالشهدا(ع) و دستاوردهای آن اشاره و اظهار کرد: هدف قیام امام حسین(ع) بر امر به معروف و نهی از منکر بود و امامت و ولایت مهمترین معروف است و در آن دوران شاخص ترین منکر حکومت طاغوتی و غصب ولایت بود و حضرت(ع) پس از روشنگری و تبیین مردم، اقدام به قیام کرد.

  وی گفت: زیربنای همه تحولات، تحول فکری است و برای ترویج معروف ها باید مبانی معرفی باز تولید و از خردورزی و فعال کردن فکرها استفاده شود و امر به خوبی ها و نهی از بدی ها از خصوصیات اخلاق الهی است و مردم و مسوولان وظیفه دارند به این شاخصه حکومت اسلامی توجه و عمل کنند.

  امام جمعه شهرقدس با اشاره به دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسب سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، افزود: نماز جمعه از حج نیز استثنایی تر است و دو عامل اساسی حیات طیبه یعنی ذکر خدا و اجتماع مسلمانان در نماز جمعه مطرح است و آثارش بر همه جمع وارد می شود که این مهم از هنر اسلامی و عنایات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مردم شهرقدس برای کمک به سیل زدگان

اعلام آمادگی مردم شهرقدس برای کمک به سیل زدگان