مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-29سياسي

امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری نیستیم


امام جمعه قم با قانونی و شرعی خواندن حجاب گفت: حجاب محدودیتی برای فعالیت های بانوان ایجاد نمی کند در عین حال که قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه هفتم مردادماه 1401 که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به آغاز ماه محرم عنوان کرد: وعاظ و مبلغان در این ماه مردم را با سبک زندگی زینبی و حسینی و با سیره اهل بیت (ع) آشنا می کنند.

وی با بیان اینکه آغاز ماه محرم آغاز دهه امربه معروف و نهی از منکر است که اگر طبق دستورات انجام شود مورد پسند حضرت مهدی (عج) است، ادامه داد: این واجب مربوط به گروه خاصی نیست و متوجه همه مردم است.

امام جمعه قم با اشاره به شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: مشروطه اولین حادثه استثنایی بعد از ورود اسلام به ایران است، حادثه ای که با همه تجربه ها و… زمینه ساز انقلاب اسلامی شد، مشروطه اولین فکری بود که بیان کرد مملکت برای مردم است.

وی با بیان اینکه شیخ فضل الله نوری بیان می کرد که بدون نظر فقها تصمیمات مجلس فاقد وجاهت شرعی است، اظهار کرد: انگلیس فتنه گر به مشروطه ضربه وارد کرد به طوری که مسیر مشروطه به نفع مستکبرین تغییر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری نیستیم

امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری نیستیم