مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 15:022022-07-29سياسي

امام جمعه شیراز: سایت و کانال و رسانه تیتر اولش برای امام حسین باشد


آیت الله دژکام با بیان اینکه افراد وقتی وارد مراسم عزا می شوید باید خود را در محضر امام زمان ببینند، گفت: باید طوری حضور قلب پیدا و احساس کنیم جلوی چشم امام زمان، - آیت الله دژکام با بیان اینکه افراد وقتی وارد مراسم عزا می شوید باید خود را در محضر امام زمان ببینند، گفت: باید طوری حضور قلب پیدا و احساس کنیم جلوی چشم امام زمان، سینه می زنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بااشاره به قرار داشتن در آستانه ایام محرم، این ماه را زمانی مناسب برای کسب معرفت و قرب الهی برای طالبان معنویت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، با بیان اینکه محرم آغاز ایام عزا و مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهادت امام حسین (ع) است، گفت: مسلما اوج معنویت و قرب به خدای متعال در قضیه عاشورا برای حضرت امام حسین (ع) پیش آمد؛ این مقامی است که امام حسین در گودال قتلگاه دارد؛ به حسب آنچه اهل ذوق گفته اند؛ جبرییل هم همانگونه که نتوانست پرواز کند با پیامبر جایی در گودال قتلگاه هم نمی تواند با امام حسین (ع) باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه ایام محرم، ایامی است که طالبان معنویت بر سر سفره گسترده رحمت واسعه الهی بنشینند و آنچه میخواهند از برکت مجالس امام حسین (ع) بگیرند، گفت: اگر سخنی در باب معنویت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: سایت و کانال و رسانه تیتر اولش برای امام حسین باشد

امام جمعه شیراز: سایت و کانال و رسانه تیتر اولش برای امام حسین باشد