مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 15:572022-07-29اجتماعي

کارشناسان خسارات شهرستان کوهپایه بر اثر سیلاب را برآورد خواهند کرد


خساراتی در حوزه راه، منابع طبیعی، خدمات، کشاورزی و همچنین در داخل برخی روستاها اتفاق افتاده است که بعدازاینکه اوضاع شهرستان آرام شد، - اصغر هدایت فرماندار کوهپایه در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهپایه اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان اصفهان که داده شده بود، تیم های امدادی شهرستان کوهپایه آمادگی کامل داشته و در مناطق سیل خیز مستقر بودند.

فرماندار شهرستان کوهپایه عنوان کرد: بارش های رگباری از ساعت 13 روز گذشته در شهرستان آغاز شد و این شهرستان از سه محور تحت تأثیر بارش ها قرار گرفت و بارش های سنگینی در حاشیه رشته کوه های کوهپایه را شاهد بودیم.

هدایت بیان کرد: با توجه به هشدارها و اطلاع رسانی هایی که انجام شده بود، علی رغم اینکه در برخی روستاهای شهرستان بارش های سنگینی داشتیم اما این بارش ها منجر به خسارت های جانی نشد.

وی در ادامه افزود: میزان بارش ها و حجم روان آب ها  به گونه ای بود که برخی از محورهای روستایی ما به سبب خسارات ناشی از آن قطع و تخریب شد و ما مجبور شدیم در این زمان برای جلوگیری از آسیب ها و حوادث احتمالی  سه روستا را تخلیه کرده و گاز این 3 روستا را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات پیش بینی شده و با آمادگی که وجود داشت و همچنین خدمات امدادی به گونه ای انجام شد که توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان خسارات شهرستان کوهپایه بر اثر سیلاب را برآورد خواهند کرد

کارشناسان خسارات شهرستان کوهپایه بر اثر سیلاب را برآورد خواهند کرد