مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 16:222022-07-29سياسي

راه اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران


رییس سازمان بسیج رسانه کشور، از راه اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس در با همراهی بسیج رسانه در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه در دیدار با مدیران کانون بسیج رسانه استان، اظهار کرد: بسیج رسانه آمادگی راه اندازی دانشکده خبر را دارد که با مجوز دانشگاه علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس بتواند دانشکده خبر را در استان راه اندازی کند.

وی افزود: یکی از دلایل این کار خلأ آموزش رسانه است که استان ها از نظر ظرفیت جبهه رسانه ای نیازمند این مهم هستند.

رییس بسیج رسانه بیان کرد: باید نهضت آموزش رسانه ای را برای رسانه ها فراهم شود، چرا که اعتقاد داریم شرایط کار رسانه سخت و طاقت فرسا است و با آموزش های نوین بخشی از شرایط کار برای اصحاب رسانه تسهیل می شود.

محمدیان ادامه داد: با توجه به شرایط سخت رسانه ها در استان ها نیاز است زمینه آموزش اصحاب رسانه فراهم شود که در این زمینه بسیج رسانه آمادگی دارد، با فراهم کردن مکان دانشکده خبر را برای استان ها راه اندازی کند.

وی بیان کرد: طی صحبتی که با مدیرعامل خبرگزاری فارس داشته و با توجه به وجود ظرفیت آموزش در این رسانه، آمادگی راه اندازی دانشکده رسانه در استان ها وجود دارد که در این زمینه استانداران با در اختیار گذاشتن فضا می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران

راه اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران