مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 16:372022-07-29سياسي

آمادگی خراسان جنوبی برای عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)


هیئات مذهبی خراسان جنوبی، مساجد و حسینیه ها را با برافراشتن بیرق های عزا آماده برگزاری مجالس عزای سیدالشهدا(ع) و یاران وفادارشان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هر چقدر شور حسینی با شعور حسینی آمیخته شود، بهره های بیشتری از آن کسب می شود.

وی افزود: جای جای خراسان جنوبی آماده برگزاری عزای سالار شهیدان(ع) است و هیئت های عزاداری و دیگر گروه های مردمی، مقدمات لازم را با هماهنگی های قبلی آماده کرده اند.

حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 55 بقعه استان خبر داد و گفت: برنامه های دهه نخست ماه محرم از 8 مرداد آغاز و تا 20 مرداد همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در بقاع متبرکه استان ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت باور های دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع عاشورا، اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین (ع) و تطبیق آن با نیاز های روز جامعه برگزار می شود.

صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در حوزه های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با تولید 5 هزار و 800 دقیقه برنامه به استقبال ماه عزای امام حسین (ع) رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان جنوبی برای عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)

آمادگی خراسان جنوبی برای عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)