مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 16:472022-07-29سياسي

وزیر اطلاعات: اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی قرار دارد


نیرو های امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان کردستان با بیان اینکه ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات مردم پایه از راهبرد های سند تحول وزارت اطلاعات به شمار می رود، اظهار داشت: همه تلاش های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی بر رفع مشکلات و ارتقای معیشت مردم متمرکز شده است.

  وزیر اطلاعات با بیان اینکه اطلاعات مردم پایه و امنیت مردم محور راهبرد وزارت اطلاعات است، گفت: نگاه به کردستان امنیتی نیست و تلاش دولت افزایش رضایتمندی مردم وحل مشکلات معیشتی آنان است.

  وی در ادامه جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: آمریکا با استفاده از جنگ نرم و تحریم های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه است که با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام خطیب با اشاره به تحرکات گروهک های ضدانقلاب، به کشور هایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کنند هشدار داد و افزود: کشور هایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی قرار دارد

وزیر اطلاعات: اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی قرار دارد