مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 17:122022-07-29سياسي

روستاهای دیشموک ماه ها در سایه بی توجهی مسؤولین آب آشامیدنی ندارند


امام جمعه دیشموک با اشاره به کمبود آب در بخش دیشموک عنوان کرد: به خاطر کمبود آب چند ماه برخی از روستاها آب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ترس از خدا مایه تقوای الهی و عاقبت به خیری انسان است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به ظلم اقتصادی در اجاره بها و گرانی ها گفت: در همین شهر کوچک دیشموک اجاره بهای میلیونی برای منازل و مکان تجاری داده می شود که از بازاریان و کسبه خواستار عدم ظلم و کمک به همدیگر هستیم.

وی با اشاره به کمبود آب در بخش دیشموک عنوان کرد: به خاطر کمبود آب چند ماه برخی از روستاها آب ندارند و حتی در شهر دیشموک برخی از نقاط به علت مصرف بی رویه دیگران آب گیرشان نمی آید.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به هشدارهای وقوع سیلاب اضافه کرد:طبق نظر هواشناسی از امروز عصر تا فردا احتمال سیلاب وجود داشته که بایستی به هشدارها توجه شود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور افزود: نمازجمعه یک فریضه استثنایی است که هیچ چیزی شبیه آن نداریم.

راوند ادامه داد: نماز جمعه محل پیوند بین مردم و خداوند است که دعای دسته جمعی و استمرار بدون توقف در هفته ، آمیختن معنویت با سیاست و روشنگری های آن سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای دیشموک ماه ها در سایه بی توجهی مسؤولین آب آشامیدنی ندارند

روستاهای دیشموک ماه ها در سایه بی توجهی مسؤولین آب آشامیدنی ندارند