مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 17:372022-07-29سياسي

راه رفع محرومیت، مطالبه گری در چارچوب و با رعایت اصول است


راه رفع محرومیت در شهرستان که بارها بنده تاکید کرده ام مطالبه گری در چارچوب و با رعایت اصول است، ما در مجالس خصوصی مسائل را به مسئولین گوشزد می کنیم و تا مجبور نشویم در تریبون بیان نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی، امام جمعه شهرستان چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به صحبت های حکیمانه رهبر انقلاب راجع به نماز جمعه و تریبون نماز جمعه به تحلیل فرمایشات ایشان پرداخت و اظهار داشت: نماز جمعه عبادتی بی نظیر است که با توجه به آیه قرآن دو عنصر ذکر و اجتماع مومنین در هیچ عبادتی تجمیع نشده، حج سالی یکبار است و در طول عمر افراد یکبار انجام می شود ولی نماز جمعه هر هفته است.

بنی جمالی اظهار داشت: نماز جمعه یک قدرت نرم افزاری منظومه معرفتی اسلام است، نماز جمعه رسانه انقلاب است و اگر شخص یا گروهی در برابر انقلاب باشد تریبون در راستای نقد او عمل خواهد کرد و مطالبه گری خواهد کرد.

امام جمعه چادگان با اشاره به بیان مطالبات از تریبون نماز جمعه گفت: حرف هایی که بوی تخریب و غرض ورزی شخصی می دهند جای شان در نماز جمعه نیست اما حرف هایی که مطالبات مردمی است باید در نماز جمعه مطرح شود.

وی با بیان اینکه ملاک و سرلوحه ما در چادگان منویات مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود، ادامه داد: روحیه پدرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رفع محرومیت، مطالبه گری در چارچوب و با رعایت اصول است

راه رفع محرومیت، مطالبه گری در چارچوب و با رعایت اصول است