مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 21:122022-07-29اجتماعي

تازه ترین اخبار سیل و بارش ها در شهرستان های استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با فعالیت سامانه بارشی تابستانه ناشی از فعالیت جریان های مونسون اقیانوس هند استان اصفهان از ظهر روز گذشته تاکنون شاهد بارندگی های شدید و همراه با سیلاب در برخی مناطق بوده است.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی این سامانه امروز و فردا در استان حاکم است و احتمال رگبار پراکنده تا روز دوشنبه و سه شنبه در غرب و جنوب و استان وجود دارد، اما اوج سامانه بارشی امروز و فردا بعدازظهر به ویژه در جنوب استان در شهرهای سمیرم، شهرضا و دهاقان است.

صبح امروز با شدت بارش در شهر ورزنه با انجام اقدامات فنی سیلاب به تالاب گاوخونی هدایت شد.

سیلاب 14 شهرستان استان را در بر گرفت که در این شهرستان ها عملیات امداد و نجات انجام شد و جمعاً 370 نفر اسکان اضطراری در این مناطق داشتند و به 122 دستگاه خودرو در این جاد ه ها امدادرسانی شد.

عزیزاله عباسی فرماندار فریدن در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به خسارت های بارندگی روز گذشته بیان کرد: از جمله خسارات تاکنون آبگرفتگی زمین های کشاورزی، کشت گندم در شهر دامنه، کشت پیاز، کشت یونجه، ریزش و تخریب انبارهای نگهداری علوفه، اتلاف دام، سهمیه آرد در روستاها، آبگرفتگی دست کند ه های قدیمی و چادرهای عشایر، کلنی زنبور همچنین آسیب به برخی تأسیسات برق چاه ها و تخریب آسفالت جاده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار سیل و بارش ها در شهرستان های استان اصفهان

تازه ترین اخبار سیل و بارش ها در شهرستان های استان اصفهان