مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 21:272022-07-29اقتصادي

تمام محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ هلال احمر 100 تن کالا اختصاص داد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده از جاده یاسوج به شیراز( گردنه مله شوره) و همچنین عشایر گرگو بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش چشم گیر بارش باران خصوصا در مناطق گرمسیری گچساران گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی مردم تاکنون خسارت جانی نداشته ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارش ها به بخش کشاورزی، باغات و آبزی پروری خسارت وارد کرده که جبران می شود.

وی با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است، گفت: محور باغچه سادات که براثر رانش زمین مسدود شده بود با تلاش راهداری و سایر دستگاه ها در ساعت 3 بامداد بازگشایی شد.

حاجی زاده بیان کرد: سازمان هلال احمر بالغ بر 100 تن کالای استراتژیک سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از افراد آسیب دیده از سیل اختصاص داده که در حال تهیه تریلر برای اعزام به تهران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام پتانسیل و ماشین آلات سنگین استان در بخش خصوصی و دولتی به کار گرفته شده است، افزود: بالغ بر 300 دستگاه ماشین آلات راهداری، راه و شهرسازی، پیمانکاران، قرارگاه خاتم و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ هلال احمر 100 تن کالا اختصاص داد

تمام محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ هلال احمر 100 تن کالا اختصاص داد