مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 21:572022-07-29ورزشي

تنها یک آزادکار ایرانی در 5 وزن نخست کشتی نوجوانان جهان


در پایان رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در ایتالیا، رضا سلیمانیان در وزن 80 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، محمدرضا لطفی در وزن 110 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و عرشیا حدادی و محمدمهدی ممیوند در اوزان 48 و 65 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارند.

در وزن 48 کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل کریستین کاستیلو از آمریکا با نتیجه 8 بر 6 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه باید به مصاف اوزگور جاگلیان از ترکیه برود و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد پیدا کرد تا به مصاف رسول گالبورایف از فرانسه برود.

در وزن 55 کیلوگرم امیر مهدی نجاتی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حوسان بای عثمان اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یکچهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم محمد مهدی ممیوند در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر مغلوب الیاس عیسایف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک آزادکار ایرانی در 5 وزن نخست کشتی نوجوانان جهان

تنها یک آزادکار ایرانی در 5 وزن نخست کشتی نوجوانان جهان