مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 22:072022-07-29اجتماعي

کمبود تجهیزات خودرویی در کوهبنان برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده


کمبود امکانات و خوروهای سنگین و نیمه سنگین از جمله مشکلات اساسی در شهرستان کوهبنان است که خدمت رسانی به مناطق سیل زده را کند می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی سرپرست فرمانداری  کوهبنان امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور معاون استاندار اظهار کرد: از ظهر امروز دستگاه های راهداری و شهرداری در اطراف کوهبنان در حال فعالیت هستند تا خسارت های ناشی از سیل را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن سد جور در بالا دست شهر کوهبنان و در مسیر رودخانه های اصلی، عصر امروز از منطقه بازدید کردیم که خوشبختانه با جاری شدن سیلاب ها و رودخانه های فصلی سد جور تا نصفه آب شده اما سیل بند میرزا فارسی در حال مرمت است تا در صورت ادامه بارش ها خسارات احتمالی کاهش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: در دهستان خرمدشت تعدادی از خانه ها دچار آب گرفتگی شده برای بررسی وضعیت موجود قنوات ، مساجد و محلات مورد بررسی قرار گرفت و میزان خسارات احتمالی مشخص شد.

توکلی یادآور شد: مدارس شبانه روزی شهرستان برای اسکان اضطراری مهیا شده و ستاد بحران شهرستان با تمام نیروهای امدادی و تجهیزات خودرویی در خدمت مردم عزیز شهرستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات خودرویی در کوهبنان برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده

کمبود تجهیزات خودرویی در کوهبنان برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده