مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 23:372022-07-29سياسي

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس


مراسم عزاداری محرم الحرام ازاول محرم به مدت 13 شب با سخنرانی حجت الاسلام اسلام پودات در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله احترامی مدیر گلزار شهدای بندرعباس امروز اظهار داشت: مراسم عزاداری محرم الحرام ازاول محرم به مدت 13 شب با سخنرانی حجت الاسلام اسلام پودات در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 20:30 با نوای گرم مداحان محمد پلاسی زاده، اسماعیل تذرو، پور سادات، پاداش پور، دهقانی و ماسپی فرد که به مداحی، مدیحه سرایی و نوحه خوانی به همراه مراسم سینه زنی در گلزار ملکوتی شهدای بندر عباس برگزار می شود.

به گفته وی، گلزار شهدا محل دفن کسانی است که با تاسی از راه و روش اهل بیت بخصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران گرانقدرش برای امنیت و عزت کشور از جان و مال خود گذشتند تا آنجا که آرامش امروزی و این را مدیون شهیدان است.

احترامی خاطرنشان کرد: دو بخش از فرهنگ نفیس و ارزشمند ما که در آن زمینه حرف داریم، یکی فرهنگ محرم، عاشورا و زیرمجموعه آن فرهنگ دفاع مقدس است، که با آن می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: هرچقدر بخواهیم در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و محرم و عاشورا کار کنیم، جا برای کار کردن وجود دارد، در همه بخش ها عشق بازی در فرهنگ محرم و عاشورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس