مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 00:172022-07-29سياسي

هشدار وزیر کشور درباره احتمال وقوع سیل در روزهای آتی


احمد وحیدی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در استان های کشور، گفت: لازم است برای حفظ سلامتی از هر گونه حضور در مسیر و مجاورت رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان در کشور گفت: طی روزهای اخیر نزدیک به 18 استان با سیل درگیر بودند و در این میان  استان های مازندران، گیلان، البرز، مرکزی، اصفهان، یزد، تهران از جمله استان هایی بودند که بیشترین درگیری را با این بلای طبیعی داشته اند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا و همت مردم و دستگاهها مدیریت خوبی درباره امدادرسانی به سیل زدگان صورت گرفت؛ گفت: در استان یزد که معمولا 40 میلی متر در سال بارش دارد، در سیل نزدیک به 75 میلی متر بارندگی داشت که حجم بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در چند منطقه مانند امامزاده داوود، فیروزکوه و یزد مقداری بیشتر مشکل داشتیم، گفت: البته در حال حاضر در یزد عمدتا مشکل آبگرفتگی معابر است که در چند نقطه آبگرفتگی داریم و باید به سرعت آن را برطرف کنیم.

به ویژه در بافت تاریخی که اهمیت ویژه ای دارد که این اقدامات در حال انجام است.

وزیر کشور با ابراز تاسف از جان باختن چند نفر از هم وطنان عزیز در سیل اخیر، خاطر نشان کرد: در دو منطقه امامزاده داوود و فیروزک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر کشور درباره احتمال وقوع سیل در روزهای آتی

هشدار وزیر کشور درباره احتمال وقوع سیل در روزهای آتی