مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-30اقتصادي

ناترازی بنزین نتیجه 3 ترک فعل بزرگ


ناترازی تولید و مصرف بنزین نتیجه بی توجهی به 3 موضوع ساخت پالایشگاه، بهینه سازی مصرف و افزایش ذخیره سازی سوخت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در هفته اخیر رسانه ها و مسئولین از خبر افزایش مصرف بنزین در کشور پرده برداشتند.

موضوعی که به دلیل حساسیت بالای اقتصادی و راهبردی آن، سوال هایی را در ذهن درباره راهکار مسئولین برای رفع آن به وجود آورده است.

تأیید افزایش مصرف توسط معاون وزیر نفت/ تولید بنزین نوسان دارد برای اولین بار جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی این خبر را تأیید کرد و گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم باید دوره مصرف سوخت را مدیریت کنیم و پس از آن به دنبال ذخیره سازی سوخت باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تولید بنزین در کشور کاهش یافته است، تصریح کرد: تولید بنزین بر مبنای تعداد پالایشگاه هایی که در بخش عملیات هستند و دوره تعمیرات، ممکن است دچار نوسان هایی شود، اما اینکه گفته شود تولید بنزین به 70 یا 80 میلیون لیتر رسیده است صحت ندارد، ما در برخی موارد به تولید 94، 97، 100 تا 104 میلیون لیتر بنزین هم رسیدیم.

توزیع روزانه صد میلیون و 900 هزار لیتر بنزین در کشور به صورت میانگین افشین مهدوی، مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فراورده های نفتی اظهار کرد: از یکم فروردین ماه سال 1401 تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی بنزین نتیجه 3 ترک فعل بزرگ

ناترازی بنزین نتیجه 3 ترک فعل بزرگ