مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-30اقتصادي

سنگ اندازی در بازنشستگی با شرایط دشوار برای کارگران نرگس شیراز


مشکلات کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز و علت نیمه تعطیل بودن کارخانه و تعویق حقوق کارگران، این بار با حضور علی باقری، معاون اداره کل کار تعاون رفاه اجتماعی و ذنوبی تبار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس جمهور در سفر اخیر خود به استان مرکزی اشاره ای داشت به بحث خصوصی سازی و گفت: متاسفانه در سالهای گذشته برخی خصوصی سازی های نادرست، شرکت های بزرگ را دچار مشکل کرد که دولت برای رفع این مشکل کارگروه هایی برای به روز کردن نظام ارزش گذاری در روند واگذاری ها تشکیل داده است .

ابراهیم رییسی در ادامه فعال کردن صنایع نیمه تعطیل را موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید عنوان کرد و گفت : برای ما پسندیده نیست که با وجود ظرفیت های بزرگ صنعتی و کشاورزی، شاهد مشکل بیکاری در کشور باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: حتما با کمک دولت واحدهای نیمه تعطیل فعال و تولید رونق خواهد گرفت و مشکل اشتغال تا حد زیادی حل خواهد شد.

آیت الله رییسی همچنین رفع مشکلات صنایع سنگین و کارگاه های کوچک و همچنین برطرف کردن موانع تولید را از ماموریت های جدی وزرای صمت و نیرو عنوان کرد و در ادامه گفت: این صنایع، جزء سرمایه های ملی کشور است و باید به درستی از این سرمایه ها صیانت شود و مردم شاهد آبادانی در شهرها و محلات خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی در بازنشستگی با شرایط دشوار برای کارگران نرگس شیراز

سنگ اندازی در بازنشستگی با شرایط دشوار برای کارگران نرگس شیراز