مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:472022-07-30سياسي

انسان سازی و شناخت راه نسخه پیامبران برای انسان ها است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) نسخه همه پیامبران الهی را انسان سازی و شناخت راه و مقصد درست برشمرد و گفت: امام حسین (ع) نیز دارای این نسخه شفابخش است و امام حسین (ع) دارای مقاماتی است که مهم ترین آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی صبح امروز در مراسم صبح روز اول ماه محرم که در صحن حرم حضرت فاطمه اخری (س) خواهر امام رضا (ع) در رشت برگزار شد، اظهار کرد: زیارت عاشورا به مقامات متعددی اشاره دارد و هر کس باید به اندازه درک و فهمش به این مقامات نائل شود.

  وی به مقامات ذکر شده در زیارت عاشورا اشاره کرد و گفت: تولی، تبری، خونخواهی، وجاهت، شهادت، محمود، مشارکت در مصیبت، معرفت و محبت به اهل بیت (ع)، رجعت، برائت، لعن، ایثار، غربت، دوستی و نزدیکی به اهل بیت (ع) و غیره از جمله این مقامات است.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه هر چیزی با معرفت باشد ارزش پیدا می کند، افزود: معرفت و شناخت نسبت به امام (ع) بسیار مهم است همانطور که معرفت نسبت به احکام اهمیت دارد.

  رمضانی با اشاره به اینکه نخستین وظیفه نسبت به امام عصر (عج) و پیامبر (ص) معرفت است، بیان کرد: معرفت دارای دو نوع فقهی و عرفانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان سازی و شناخت راه نسخه پیامبران برای انسان ها است

انسان سازی و شناخت راه نسخه پیامبران برای انسان ها است