مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:522022-07-30سياسي

افتتاح 2 مرکز نیکوکاری تخصصی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی بیمه و یک مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در استان افتتاح شد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی بیمه و یک مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی(کارآفرینی، زکات و فرهنگی) توسط مردم، خیرین و نیکوکاران هر منطقه راه اندازی و مدیریت می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 157 مرکز نیکوکاری در سطح استان، افزود: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه اندازی این مراکز است.

محمدی با اشاره به فعالیت 26 مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی(کارآفرینی، زکات و فرهنگی) در راستای افزایش خدمت رسانی به خانواده های نیازمند ادامه داد: از این مجموع هفت مرکز به صورت تخصصی در حوزه زکات و یک مرکز در حوزه ارائه خدمات بیمه به نیازمندان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 مرکز نیکوکاری تخصصی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 2 مرکز نیکوکاری تخصصی در چهارمحال و بختیاری